HASTALIĞIMIN SEYİR DEFTERİ 7.BÖLÜM
< - Geri Dön Eklenen Yorumlar Yorum Ekle

16.10.2011:Pzr: Günümüz güzel başladı. Biraz halsizlik hissediyorum. Ayağa kalkınca başım dönüyor. Bugün Ankara’ya gideceğiz. Cihangir geldi. Sağolsun işini bırakıp gelmiş. Öğleden sonra Ankara’ya geldik. Selvi, Begüm bizi karşıladı. Ankara’da soğuk hava var. Ahmet’in evine yerleştik. Dinlenince kendimi daha iyi hissettim.

17.10.2011:Pzrtsi: Sabah Cihangir’le birlikte hastaneye gittik. Tahlil için kan verdik. Eve döndük. Öğleden sonra sonuçları alıp hocayla görüşmeye gittik. Meral hocanın hastaları çok fazla. 2 saat bekledikten sonra hoca ile odasında görüştük. Gelmeyen sonuçlar ve yeni tahliller için pazartesiye randevu verdi. Kan değerlerini düşük buldu. (PLT 13) Kemoterapinin çok sık verildiğini söyledi. ”Biraz dinlendirmek lazım “dedi. Ayın 24 ündeki tahlil sonuçlarından sonra nakile karar vereceğini söyledi. Akşama ilaçlarımızı alıp geri döndük. Kadir abim, Ahmet, Musa, Bilgehan, Sabiha aradı. Konuştuk.

18.10.2011:Salı: Bu sabah kendimi daha iyi hissediyorum. Dünkü halsizliğim yok. Ekrem Memiş aradı ”Tıp ilerledi. İyi olacaksın” dedi. Yarın için nörologtan (Nezih Yücemen) randevu aldık. Yarın 9’da gidip görüşeceğiz.

19.10.2011:Çrş: Günümüz normal başladı. Selvihan ve Begümhan’la kahvaltı yaptık. Onlar gittiler. Bizi de Cihangir İbni Sina’ya götürdü. Nezih Hoca bizi çok iyi karşıladı. Muayene etti. Çeşitli aletlerle sinir tepkilerimi ölçtü. Bacaklarımda (dizaltı) biraz duyu kaybı olduğunu söyledi. Bunu Meral hanımın gönderdiği kâğıda yazdı. Fakat bu durumun ilaca bağlı olduğunu söyledi. İlaç kesilince vücudun bunu tamir edeceğini söyledi. Ayrıca kullandığımız Velcade’in çok ağır bir ilaç olduğunu vücudun bağışıklık sistemini çökerttiğini fakat Prof.Dr.Meral hanımın Türkiye’de değil Avrupa’da bir numara olduğunu, onun tedavisiyse mutlaka doğru olduğunu söyledi. Bu övgü Meral hocaya güvenimizi artırdı. Bende “doktorumuzu iyi seçmişiz hocam” dedim. Sonra eve geldik. Ayın 24’üne kadar başka işimiz yok. Böyle olunca Cihangir’e ihtiyacımız yok. Onu İstanbul’a gönderdik. Yine arayanlar oluyor. Prof.Dr.Kerim Çınar aradı. Geç haberi olduğu için arayamadığını, özür dilediğini söyledi. Yeğenim Ülkü aradı Antep’ten. Mustafa Üstün (noter) aradı. Konuştuk. Fakat günün kötü haberi 24 asker, 5 polis, 6 sivil şehidimiz var. Çok üzüldük. Selvihan balkona bayrak astı. Akşam oldu. 2 gündür mide koruyucu hap içmiyordum. Bugün yemekten sonra Talcid çiğnedim. Geceyi rahat geçirdim.

20.10.2011:prş: Mide koruyucu lansor alıp kahvaltı yaptık. Kızlar fakültelerine gittiler. Televizyon haberleri beni üzüyor. Sarsıyor adeta, kendi hastalığımı unutuyorum. Onun için bilgisayardan Türk halk müziği dinliyorum. Stresimi atıyorum. Bugün asistanım Seyit Taşer aradı. Bölüm hakkında bilgiler veriyor. Teşekkür ettim. Yeni sınavlarda görev alıp alamayacağımı soruyor. Bu dönem alamayacağımı söyledim. Tufan Karaaslan da hastaymış. Bu dönem raporluymuş. İnşallah Allahım ona da bana da şifalar verir. Nurettin Taşer, Veli Gülmez, İrfan Gülmez aradı. Konuştuk.

21.10.2011:cuma: Ahmet’in kızları bugün Konya’ya gidiyorlar. Sabah onlarla güzel bir kahvaltı yaptık.(pastırmalı yumurta, kek). Çantalarını hazırlayıp gittiler. Öğleye doğru biraz güneşlenmek için balkona çıktık. 15 dak. Güneşlendik. Çok güzel oldu. Herşey normal gidiyor. Arayanlar oldu. Ahmet Gökmen, Mete Değerli aradı. Toplantılara başlayın dedim. Uşaktaki elemanlarımdan Ozan Örmeci bana e-posta göndermiş. Bir konuda fikir soruyor. Onunla konuştuk. Yol gösterdim. Çocuğa haksızlık yapıyorlar.  Hastalığımın seyrinde bir değişiklik yok. Kendimi iyi hissediyorum. Gözümde de değişiklik yok. Pazartesiyi bekliyoruz. Bu arada Meral de 5-6 gündür öksürüyor. İnşallah çabuk geçirir.

22.10.2011:Cmrtsi: Güneşli güzel bir gün. Kendimi iyi hissediyorum. Bilgehan, Cihangir, Sabiha aradı. Ahmet, Kadir abim aradı. Konuştuk. Sonra değişmez arkadaşlarım televizyon, Meral ve telefonum hep beraberiz. Balkona çıktık. Hava güneşli. Güneş banyosu yaptık. Akşam dizi seyrediyoruz. Bazen sonunu getiremeyip uyuyoruz.

23.10.2011:pzr: Bu sabah biraz halsiz uyandım. Tansiyonum düşüktü. Tuzlu ayran içtim. Öğleye doğru biraz toparlandım. El ve ayaklarımda hafif uyuşmalar var. Neyse ki hareketime mani değil. Kemal ile halam, Kadir abim ve Ahmet aradı. Konuştuk.

24.10.2011:pzrtsi: Bugün saat 16’da Meral hanım’la buluştuk. Taksiyle gidiyoruz.(16 TL-25TL) arası tutuyor. Ama taksiler çok rahat. Binince kasislere vurmamasını rica ediyorum. Çok kibarlar. Arabamızda otoparkta bekliyor. Tansiyonum düşük seyrediyor. 8-8.5 olduğunda tuzlu ayran içiyorum. Prof. Meral hanım da yalnız çalışıyor. Herşeyi kendisi yapıyor. Bölüm sekreterinden yardım alıyor. Biz Aynur hanıma yalnız derken Meral hanım da yalnız. Tahlil sonuçlarını gördü. PLT 167 olmuş. Hemoglobin 12. Durumları iyi gördü. Hemen kök hücre nakil işlemine başlayalım dedi. Kök hücre sekreterliğine telefon açtı. Damar yoluna bakılsın dedi. Hemen taksiyle İbni Sinaya gittik. Hemşire Kiraz hanım “damarlar yetersiz katedal takılmalı” dedi. Eve geldik. Arayanlar var. Bilgehanla konuştuk. Kayınvalidem Konya’ya gelmiş. Prof.Dr. Sait Gönen aradı. Orada tanıdıklarım var dedi. Şimdilik tanıdığa ihtiyacımız yok. Çok şükür.

25.10.2011: Salı: Saat 11de Meral hanımla tekrar buluştuk. Meral hanım yine fikir değiştirdi. Ayın 28inde başlaması gereken hücre toplama işlemini 11 kasım Cuma günü başlatmaya karar verdi. 31 pzrtsi günü işlemi planlayacakmış. Tekrar görüşeceğiz. Bu arada tekrar nörolojiye gönderdi. Bir ilaç yazdı. Meral İbni Sina’ya gidip o ilacı yazdırıp geldi. Ayda bir kere serumla aldığımız kemik ilacını aldık. Öğleden sonra evimize döndük. Ahmet’in salonuna İstikbal mobilyadan bir çek-yat aldık. Üzerinde hem oturup hem yatıyoruz. Prof.Dr. Meral Beksaç hanım hem yalnız hem telaşlı ve dağınık çalışıyor. Sekreter bankosunun üzerinde hastaların dosyalarını inceliyor. Bu arada hem kendisi hem hastaları ayakta. Hem telefonla konuşuyor hem hastalarıyla konuşuyor. Hastalar birbiriyle konuşuyor. Kendisi bilgisayara girip sonuçlara bakıyor. Odası küçük. Hastaları odasına alamıyor. Bize kısmen de olsa ayrıcalık yapıyor. En sona bırakıp odasında görüşüyoruz. Neden böyle çalıştığını anlayamadık. Birde sık sık fikir değiştiriyor. Onun için tedavi süresini tam olarak bilemiyoruz. Ama böyle sürdüreceğiz başka çaresi yok. Hastanenin sistemi, bina durumu, odalar, teknolojik donanımı fena olmamakla birlikte Meram tıp gibi donanımlı değil. Böyle bakıldığında Selçuk daha iyi, modern gözüküyor. Ben bugün kendimi daha iyi hissediyorum. Birkaç gündür süren halsizliğim geçti gibi. İnşallah daha da iyi olacağım. Ahmet’in evi çok rahat. Kafamıza göre takılıyoruz. Rahatımız iyi. Sabiha ile konuştuk. Oda otobüste bayılmış. Acile götürmüşler. İyileşmiş. Ona nörolojiye git demişler. Fakat bir ay sonraya randevu vermişler. Ben telefonla aradım. Oradaki sekreter “yarın için gelsin ben muayene ettireyim” dedi. Saat 15 de hocalardan biriyle görüşeyim dedim. Sekreter “15 den sonra hiçbir hoca kalmaz. Hepsi muayenehanesine gider” dedi.

26.10.2011:çrş: Bugün Meral şehre indi. Hastaneden aldığımız emanet kemik ilacını geri verdi. Nakil için randevuyu yeniledi.(ibni sinadan). 14 kasımda başlayacak.  Sonra Kızılayı gezip dolmuşla eve döndü. Sabiha ile konuştuk. Bursa’da nörolojide bir doktor bulup muayene olamamış. MSN den Annem, Bilgehan ve Döndüyle konuştuk. Torunlarımı  gördüm. Nihan büyümüş. Batuhan tatlımı tatlı.

27.10.2011:prş: Gece çok iyi uyuyamadım. Buna rağmen kendimi çok iyi hissediyorum. Kahvaltıdan sonra haplarımı aldım. Öğleye doğru balkona çıkıp güneşlendik. Vücuduma güneşin iyi geldiğini hissdiyorum. Uzun zamandır kapalı yerde yaşıyorum. Açık havaya çıktığım zamanlar çok az. Sabiha ile konuştuk. doktora gitmiş. Kan tahlili yaptırmış. Önemli bir şey çıkmamış.

< - Geri Dön

Bugün :   5
Aktif :   5

Örnek Köy

Anasayfa | Makalelerim | Kitaplarım | Güncel | Anketler | Yazılarım | Tartışalım | İletişim | Ziyaretçi Defteri | Öz Geçmiş